روش های مطمئن اخذ اقامت اروپا

هلدینگ اینوید

مشاوره رایگان اخذ اقامت 

021-86087151
021-86087156

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برخی از مقالات مرتبط

اخذ اقامت اروپا برای آنان که به آینده ای درخشان می اندیشند یکی از ضروریات عصر امروز است. در عصر کنونی که دنیا به صورت یک دهکده جهانی در آمده است ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر کشورها به وضوح احساس می شود. در این راستا همکاران ما در هلدینگ بین المللی اینوید بر آن شدند تا با ارائه خدمات حقوقی امکان اخذ اقامت اروپا و تردد آسان در کشورهای حوزه شینگن را برای متقاضیان عزیز فراهم نمایند. هم چنین از دیگر خدمات هلدینگ اینوید ثبت شرکت و خرید ملک در کشورهای اروپایی می باشد که این امر امکان فعالیت تجاری بین المللی و سرمایه گذاری در محیطی امن را برای هموطنان عزیز فراهم می نماید.

 

در حال حاضر خدمات اقامت اروپا در ایران توسط هلدینگ بین المللی اینوید از طرق قانونی کشورهای مقصد با سابقه دو دهه خدمت رسانی به عزیزان متقاضی ارائه می گردد.

 

روش های مطمن برای اخذ اقامت اروپا

  1. اقامت از طریق خرید ملک (گلدن ویزا)
  2. اقامت از طریق قوانین تمکن مالی
  3. اقامت از طریق ثبت شرکت در اروپا

 

در این قسمت مطلب به برخی از ساده ترین و سریعترین روش های اخذ اقامت اروپا می پردازیم، برای اطلاعات تکمیلی می توانید از منوی خدمات ما کشور مورد نظرتان را انتخاب نموده و از آخرین اخبار و روش های اقامتی آن مطلع گردید.

 روش های اخذ اقامت کشور یونان

از کشور یونان همواره به عنوان دروازه ورود به اتحادیه اروپا یاد می شود و روش های اخذ اقامت یونان در طی چند سال اخیر جزو آسان ترین روش های اخذ اقامت شینگن می باشند. اخذ اقامت یونان در حال حاضر از دو روش خرید ملک و قانون تمکن مالی انجام می شود.

 

اقامت یونان از طریق تمکن مالی

برخی کشورهای اروپایی از روش تمکن مالی اقدام به اعطای اقامت کشور خود به افراد متمکن سایر کشورها نموده اند که از جمله این کشورها می توان به یونان اشاره نمود. راههای اثبات تمکن مالی در این روش از طریق اجاره نامه ملکی ، گواهی سود سپرده بانکی ، گواهی سود سهام بورس و حقوق بازنشستگی می باشد. در این روش به متقاضی و اعضای خانواده وی ( شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال ) اقامت تعلق می گیرد.

* نکته مهم در مورد اقامت های یونان که حائز اهمیت می باشد عدم نیاز به حضور در این کشور می باشد که این مزیت امکان زندگی و سفر به سایر کشورهای حوزه شینگن را فراهم می نماید.

 

اقامت دائم یونان از طریق خرید ملک (گلدن ویزا)

اقامت اروپا از طریق خرید ملک در کشور یونان یکی از ساده ترین و بی دردسرترین و در عین حال سریع ترین روش های اقامت حال حاضر اروپا می باشد که با خرید یک ملک از همان ابتدا اقامت دائم به افراد تعلق می گیرد.

همچنین خرید ملک در یونان این مزیت را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند که علاوه بر خود و اعضای خانواده شان ( شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال ) قادر به دریافت اقامت برای پدر و مادر خود و پدر و مادر همسرشان نیز می باشند. متقاضیان با خرید هر نوع ملک اعم از مسکونی ، اداری و تجاری به ارزش حداقل 250 هزار یورو در هر نقطه از یونان قادر به دریافت اقامت دائم اروپا می باشند.

 

روش های اخذ اقامت اسپانیا

اقامت اروپا از طریق کشور اسپانیا نیز مانند یونان در حال حاضر از دو روش خرید ملک و قانون تمکن مالی میسر می باشد.

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

در این روش متقاضی با اثبات درآمد ماهیانه ثابت خود در کشور مبدا، واجد شرایط درخواست اقامت از کشور اسپانیا می باشد. راههای اثبات تمکن مالی در این روش از طریق اجاره نامه ملکی، گواهی سود سپرده بانکی، گواهی سود سهام بورس و حقوق بازنشستگی می باشد. از این طریق علاوه بر متقاضی، خانواده وی اعم از همسر و فرزندان زیر 18سال نیز قادر به دریافت اقامت خواهند بود.

 

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک(گلدن ویزا)

در این روش فرد با خرید ملکی به ارزش حداقل 500.000 یورو امکان دریافت اقامت برای خود و اعضای خانواده ( شامل همسر و بچه های زیر 21 سال ) را فراهم می نماید.( این ملک می تواند مسکونی، اداری، تجاری و در هر نقطه ای از کشور اسپانیا واقع شود.)

لازم به ذکر است شرط اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا بعد از 5 سال، حضور متقاضی و اعضای خانواده وی حداقل به مدت 6 ماه از سال می باشد.

 

روش های اخذ اقامت اتریش

روش های اخذ اقامت اتریش نیز از دو طریق ثبت شرکت و قانون تمکن مالی می باشد.

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی 

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی تا حدود زیادی شبیه قانون اقامت تمکن مالی در کشورهای یونان و اسپانیا است با این تفاوت که پذیرش این اقامت از طرف اتریش فقط یکبار در سال در روز دوم ژانویه با سهمیه محدود صورت می گیرد.

در تمام این سالها ما توانسته ایم این سهمیه را برای همه موکلین عزیزمان اخذ نمائیم.

اثبات تمکن مالی فرد از راه نشان دادن اجاره نامه ملکی، گواهی سود سپرده بانکی، گواهی سود سهام بورس و حقوق بازنشستگی می باشد و در صورت درخواست سرپرست خانواده برای اخذ اقامت اعضای خانواده وی ( شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال ) نیز مشمول اخذ این اقامت خواهند بود.

 

اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت

با ثبت یک شرکت در کشور اتریش 2 خانواده امکان اخذ اقامت اتریش را خواهند داشت، متقاضی با ثبت یک شرکت (GMBH) در کشور اتریش می تواند برای خود و اعضای خانواده ( شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال ) به عنوان مدیر عامل و یک خانواده دیگر به عنوان سهامدار اقامت اولیه یکساله اخذ نماید. سرمایه اولیه مورد نیاز برای ثبت شرکت در اتریش 35.000 یورو می باشد.

 

روش های اخذ اقامت کشور فرانسه

کشور فرانسه هم مانند یونان، اسپانیا، اتریش امکان درخواست اقامت را با اثبات توانایی مالی فراهم کرده است.

 

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

در صورتی که سرپرست خانواده بتواند اثبات نماید ماهیانه 3000 یورو برای خود، 1400 یورو برای همسر و 750 یورو برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال خود درآمد ثابت دارد، واجد شرایط دریافت اقامت فرانسه از روش تمکن مالی خواهد بود. این درآمد می تواند از سود سپرده بانکی، اجاره نامه های ملکی، حقوق بازنشستگی و سود سهام اثبات شود.

اقامت تمکن مالی فرانسه در ابتدا برای سرپرست خانواده و همسر یک ساله  صادر می گردد. در صورت زندگی در خاک فرانسه بعد از 5 سال والدین نیز می توانند درخواست اقامت دائم کرده و طبق قوانین مهاجرتی با رعایت کردن حداقل های قانونی درخواست شهروندی و پاسپورت نمایند.

 

مشاوره رایگان خرید ملک و اقامت

فرم تماس با ما افقی

قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی در ایران

** جهت دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان ما با شماره های 02186087156 – 02186087151 در ساعات اداری و با شماره 09035954307 در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل تماس حاصل فرمائید **

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته