خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه

مشاوره رایگان اخذ اقامت 

021-86087151
021-86087156

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برخی از مقالات مرتبط

برای خرید ملک در فرانسه جهت سرمایه گذاری، دلایل بسیار زیادی وجود دارد. در این مطلب سعی کرده ایم نقشه راه شما باشیم تا با دید روشن و اطلاعات کامل نسبت به سرمایه گذاری و خرید ملک در فرانسه تصمیم گیری کنید.

 

جستجو و خرید ملک از کف بازار امکان مذاکره مستقیم با مالکان اعمال قدرت چانه زنی امکان اخذ ویزا تایپ دی از سفارت فرانسه پرونده قوی تر مهاجرتی در جهت اخذ اقامت یکساله فرانسه
افتتاح حساب بانکی بین المللی امکان اخذ درامد ارزی از محل اجاره ملک      

 

مزایای خرید ملک در فرانسه

  • بازار املاک و مستغلات فرانسه طی 5 سال گذشته به طور مداوم در حال رشد بوده و حتی در برابر شرایط خاص بوجود آمده به دلیل ویروس Covid-19 مقاومت قابل توجهی نشان داده است.
  • پیش بینی می شود اقتصاد فرانسه در سال 2023 با رشد تولید ناخالص داخلی 7.4 درصدی، جهش اقتصادی پرقدرتی داشته باشد.
  • مناطق خاصی از فرانسه دارای بازار اجاره ملک سودآور هستند، از اجاره های تعطیلات تابستان تا اجاره های طولانی مدت زمستان. این امر سودآوری اجاره دادن ملک را به نسبت لندن، پاریس، دوبلین و آمستردام بیشتر می کند.
  • در نهایت انتظار می رود طی 5 سال آینده خرید ملک در فرانسه به ویژه در جنوب این کشور با رشد تقاضای بسیار بیشتر از قبل روبرو شود.
  • امکان اخذ اقامت فرانسه برای اعضای خانواده از طرق قانونی
  • امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی در کشور فرانسه

 

بررسی سرمایه گذاری در املاک فرانسه

1.      رشد قیمت ملک در فرانسه

اولین دلیل برای سرمایه گذاری در املاک فرانسه بالا بودن قیمت ملک به نسبت بالاترین حد قیمت بازار املاک در سال 2006 است. قیمت خانه در فرانسه به جز یک منطقه پواتیه در فرانسه مرکزی طی سال 2020، حدود 5.8 درصد رشد کرده است.

علی رغم اینکه در سال 2020 به دلیل همه گیری جهانی Covid-19 هیچ قرارداد خرید و فروش ملکی در فرانسه ثبت نشده،  بازار املاک فرانسه تحت تاثیر این شرایط خاص قرار نگرفته و به محض برداشته شدن محدودیت ها و قرنطینه، بازار مسکن فرانسه با سرعت به حالت قبل خود بازگشت و هم اکنون معاملات خرید و فروش ملک در فرانسه با گذشت 5 سال متوالی همواره در حال افزایش است بطوریکه نزدیک به 1 میلیون قرارداد فروش خانه در سال 2020 ثبت شده است.

پیش بینی می شود این روند رشد بلند مدت در سال 2022 نیز ادامه داشته و با افزایش 3.5 درصدی قیمت ملک در فرانسه بطوری که ارزش فروش خانه بالاتر از 950000 باشد، روبرو شویم.

2.      میزان سودآوری اجاره ملک در فرانسه

وقتی صحبت از بازده اجاره می شود، سرمایه گذاران املاک به طور سنتی اجاره بلند مدت املاک مسکونی را بررسی می کنند تا بازده سرمایه خود را بدست آورند. اما در فرانسه اجاره واحدهای مسکونی مقداری متفاوت است. یک نکته مهم وجود دارد و آن مناطق خاصی از فرانسه است که برای سرمایه گذاری در املاک بسیار مناسبتر از دیگر مناطق هستند.

سرمایه گذاران در جنوب فرانسه از دو بازار اجاره ملک متفاوت بهره مند می شوند،  یکی در تابستان که بازار اجاره ملک در تعطیلات تابستان بسیار پررونق است و دیگری در فصل زمستان که  بازار اجاره بلند مدت و ثابت برای شکارچیان و افرادی که به دنبال آفتاب زمستانی هستند وجود دارد. طی  سه ماه فصل تابستان مالکان می توانند املاک خود را با 2 یا 3 برابر قیمت اجاره ماهیانه بطور هفتگی اجاره دهند و در نتیجه بازده اجاره سالیانه بطور نرمال با افزایش بین 7 تا 9 درصد برای سرمایه گذاران فراهم می شود.

*سرمایه گذاری 100 هزار یورو حدودا معادل 5 میلیارد تومان

در املاک ایران، به طور میانگین ماهیانه 10 میلیون تومان از طریق اجاره ملک درآمد خواهد داشت

در حالیکه یک آپارتمان 100 هزار یورویی در فرانسه ماهیانه حداقل 500 یورو (25 میلیون تومان) درآمد ایجاد می کند.*

3.      ثبات بازار مسکن در فرانسه

بازار املاک فرانسه یکی از باثبات ترین بازارهای املاک اروپاست، که به دلیل ارائه وام مسکن با نرخ ثابت بازپرداخت (بیش از 85 درصد وام های فرانسوی) بازار املاک فرانسه بسیار قوی و با ثبات، بدون هیچ گونه رکود عمده ای بوده است.

به جهت سرمایه گذاری بلند مدت، بازار املاک فرانسه یک موقعیت کاملاً مناسب است.

4.      افزایش مهاجرت به فرانسه

عرضه نسبتا کم سهام مسکن و پیش بینی افزایش تقاضای ناشی از مهاجرت اروپایی های شمالی به جنوب فرانسه که طی 10 سال آینده بازنشسته می شوند موجب افزایش مداوم قیمت مسکن در جنوب فرانسه خواهد بود. با ادامه روند پیری جمعیت شمال اروپا پیش بینی می شود اقلیت قابل توجهی جنوب فرانسه را به عنوان خانه بازنشستگی دائم و یا موقت خود انتخاب کنند.

آب و هوای معتدل مدیترانه ای، خدمات بهداشتی عالی و شبکه حمل و نقل پیشرفته، جنوب فرانسه را به مقصدی جذاب برای مهاجران تبدیل کرده است. لانگدوک یکی از مناطق جنوب فرانسه، دارای 5 فرودگاه بین المللی ست که خطوط هوایی ارزان قیمت زیادی از سراسر اروپا در آن پرواز می کنند.

5.      اقتصاد فرانسه

پس از سال ها رکود در دوران ریاست جمهوری اولاند در فرانسه، نشانه هایی از بهبود اوضاع اقتصادی در فرانسه به چشم می خورد.

اقتصاد فرانسه در سال 2020 رشد 1.3 درصدی داشته و انتظار می رود که بدهی0.7- درصدی بخش دولتی به 2.2 درصد کاهش یابد.  به نظر می رسد سرانجام تلاش های رئیس جمهور ماکرون برای آزادسازی بازار کار و بهبود قوانین تجاری فرانسه به ثمر نشسته است.

برخلاف آلمان، اقتصاد فرانسه برای کسب درآمد وابستگی کمتری به صادرات این کشور دارد، صادرات در فرانسه تنها 30٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

بنابراین به نظر می رسد که در حال حاضر، اقتصاد فرانسه نسبتا به روز است.

6.      جنوب فرانسه منطقه ای مناسب برای خرید ملک

در بالا توضیح دادیم که چرا جنوب فرانسه با توجه به بازده بالای اجاره و مهاجرت بازنشستگان از اروپای شمالی به این منطقه انتخابی ایده آل برای سرمایه گذاری و خرید ملک در فرانسه است، لازم بذکر است که در مورد پاریس و یا بوردو نیز این مطلب صدق می کند.

چند سال پیش همه روستاها و مناطق جنوب فرانسه موظف به تهیه طرحی برای افزایش 20 تا 30 درصدی تأمین مسکن بودند و این طرح برای تأمین تقاضای پیش بینی شده از طرف اروپای شمالی جهت نقل مکان افراد به جنوب فرانسه بود.

توسعه زیرساخت های کشور مانند افتتاح خط سریع TGV مستقیم به بارسلونا و از بین بردن انحصار پاریس در پروازهای بین المللی منجر به گشایشی در جنوب غربی فرانسه شد.

آب و هوای مدیترانه ای و بیش از 300 روز آفتابی در طول سال، نه تنها موجب پیشرفت صنعت گردشگری در جنوب فرانسه شده بلکه جنوب فرانسه را به محل مناسبی برای سرمایه گذاری در فرانسه تبدیل کرده است. علاوه بر این، جنوب فرانسه در مراکز مهم تجاری خود همواره پیشرفت کرده است و این امر نیز باعث جذب بیشتر مردم به جنوب کشور و ادامه تقاضای مسکن در جنوب فرانسه خواهد شد.

 

نکات مهم سرمایه گذاری موفق

  • اولین مورد این است هرچقدر ملک با قیمت مناسب تری خریداری کنید سرمایه گذاری مطمئن تری خواهید داشت. پس این مورد را به ما بسپارید تا با تحقیقات کامل بازار بهترین ملک ها با پایین ترین قیمت ها را به شما معرفی کنیم. برای مثال خرید یک ملک زیر ارزش بازار مانند یک ملک قدیمی قابل بازسازی و یا خرید ملک زمانیکه بازار به پایین ترین میزان رکود خود رسیده است، گزینه های خوبی برای خرید ملک می باشند.
  • سال 2022 با توجه به فراهم بودن شرایطی که گرفتن وام مسکن با هزینه کم و بازدهی اجاره ملک بالا می باشد بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در املاک فرانسه است. پایین بودن نرخ بهره وام در سراسر منطقه یوروزون در حال حاضر جذابیت گرفتن وام را بیشتر می کند.
  • وقتی صحبت از بازده اجاره می شود، سرمایه گذاران املاک به طور سنتی اجاره بلند مدت املاک مسکونی را بررسی می کنند تا بازده سرمایه خود را بدست آورند. اما در فرانسه اجاره واحدهای مسکونی مقداری متفاوت است، در فرانسه قانون به شدت از مستاجر حمایت می کند در نتیجه این نکته مهم که مناطق خاصی از فرانسه برای سرمایه گذاری مناسب هستند را حتما در نظر داشته باشید.

هلدینگ اینوید ارائه دهنده خدمات خرید ملک و اخذ اقامت اروپا

بهترین پروژه های ملکی برای سرمایه گذاری را در تمام شهرهای فرانسه از ما بخواهید

 

راهنمای خرید ملک در فرانسه

اگر قصد خرید ملک در فرانسه را دارید لازم است که  قبل از خرید ملک در فرانسه ابتدا نکاتی در مورد بازار عجیب و غریب املاک فرانسه بدانید تا به راحتی خانه مورد نظر خود را در فرانسه پیدا کنید.

سرمایه گذاری و خرید ملک در فرانسه بسیار وسوسه انگیز است، قطعا شما تمایل دارید که با سرمایه خود در فرانسه ملک بهتری به نسبت سایر کشورها خریداری کنید. ما در مطلب زیر تا حدودی شما را با روند خرید ملک در فرانسه آشنا می کنیم.

پیدا کردن ملک در فرانسه

برای پیدا کردن ملک در فرانسه می توانید به صورت آنلاین در وبسایت ها و اپلیکیشن های جستجوی ملک و یا از طریق روزنامه ها و مجلات املاک و یا آژانس املاک اقدام کنید. خریداران بین المللی می توانند یک مشاور املاک مسلط به زبان انگلیسی پیدا کنند که به راحتی با او ارتباط برقرار کرده و بتوانند در مورد ملک مدنظر خود مذاکره کنند. رایج ترین روش در پیدا کردن آپارتمان در فرانسه این است که افراد به سراغ یک آژانس املاک می روند.

مانند هر جای دیگر، در فرانسه نیز برخی از متخصصان این صنعت دست به اقدامات غیراخلاقی می زنند. دولت فرانسه جهت حمایت بیشتر از خریداران ملک در سال 2014 اقدام به ایجاد شورای ملی معاملات و مدیریت املاک و مستغلات کرد، یک نهاد خاص که مسئولیت حفظ اخلاق، ضابطه و برقراری مقررات در زمینه حرفه املاک و مستغلات و فعالیت های مربوط به آن را دارد.

هنگام انتخاب یک آژانس مشاوره املاک از آنها بپرسید که آیا در تهیه قرارداد فروش ملک و ارتباط با یک دفتر اسناد رسمی محلی شما را کمک می کنند یا نه. آژانس املاک همچنین می تواند به شما در بهره مندی از خدمات محلی نیز کمک کند.

بعد از اینکه شما یک ملک را انتخاب کردید آنها معمولاً از شما می خواهند یک برگه یا گواهی بازدید را امضا کنید، که گواهی می دهد آنها ملک مدنظر را به شما نشان داده اند و مورد تائید شما می باشد.

مراحل خرید ملک در فرانسه

  1. در ابتدا شهر و منطقه ای که قصد دارید در آنجا ملک خریداری کنید را مشخص کنید. ما شما را برای انتخاب منطقه مناسب با شرایط تان راهنمایی خواهیم کرد. خواسته های خود از ملک مدنظرتان را مشخص کنید زیرا بر قیمت ملک تأثیر می گذارند و بنابراین بودجه شما برای خرید ملک مورد نظرتان مشخص می شود. از سایت ها و اپلیکیشن های جستجوی ملک در فرانسه بازدید کنید و یا همراه با ما به آژانس های املاک در فرانسه سر می زنید.
  2. ما برای شما ویزای شنگن اخذ می نمائیم و شما را در یک تور بازدید از املاک فرانسه همراهی می کنیم، از ملک های مد نظرتان بازدید می نمائید.
  3. در پروسه خرید ملک در فرانسه پس از انتخاب ملک مورد نظر شما به صاحب ملک یک پیشنهاد قیمتی می دهید البته قیمت مدنظر و پیشنهادی شما باید از سمت نماینده آژانس پذیرفته و قابل قبول باشد، اگر پیشنهاد شما از جانب مالک ملک پذیرفته شود باید یک صلح نامه یا قرارداد فروش را امضا می کنید. این پروسه اصولا جهت رضایت کامل و درستی معامله توسط آژانس املاک انجام می شود.
  4. مرحله بعدی پیش قرارداد است که پس از بررسی صحت و سلامت مدارک ملک و قیمت اعلامی از جانب فروشنده و همچنین بررسی کامل شرایط کیفی ملک توسط دفتر اسناد رسمی تنظیم خواهد شد. دفتر اسناد رسمی در فرانسه بخشی مستقل است که برای دولت فرانسه کار می کند و نماینده هیچ یک از طرفین معامله نیست.
  5. کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز میبایست ارائه گردد، تا قرارداد سند خرید ملک تنظیم شود.
  6. با پرداخت 10 درصد از مبلغ توافقی ملک بعنوان ودیعه توسط خریدار، مالک قول می دهد ملک را به قیمت معین به خریدار بفروشد و اصطلاحا ملک را برای مدت زمان محدودی (45 روز تا 3 ماه) باز نگه می دارد و در این مدت سند ملک باید در مراجع اداری ثبت شود. خریدار در این مدت نمی تواند ملک را به شخص دیگری بفروشد اما می تواند با از دست دادن مبلغ پیش پرداخت از خرید منصرف شود.
  7. برای هرگونه قراردادی که امضا می کنید و هزینه ای پرداخت می نمائید رسید دریافت کنید.
  8. دفتر اسناد رسمی ملک و زمین را ثبت می کند و نسخه قرارداد خرید را به شما تحویل می دهد.
  9. در این مرحله نسبت به افتتاح حساب بانکی در فرانسه اقدام کرده و مبلغ ملک در یک بازه زمانی به صورت مرحله ای به حساب بانکی تان در فرانسه انتقال خواهید داد که مبلغ نهایی از حساب خوتان برداشت شود.

*لازم به ذکر است درصورت نداشتن حساب بانکی معتبر در اروپا وجه ملک را می توانید به حساب دفترخانه واریز کرده و آنها مسئولیت پرداخت وجه ملک به فروشنده را خواهند داشت که در این صورت می بایست این پروسه به طور کامل در قرارداد ذکر شود، اما بطور کلی این مورد توصیه نمی شود.

  1. پس از امضای پیش قرارداد دفتر اسناد رسمی هرگونه ادعای حقوقی، مالی یا غیره در مورد این ملک را بررسی خواهد کرد. این پروسه معمولاً حدود یک ماه طول می کشد. در این میان می توانید تاریخ تنظیم سند قطعی را مشخص کنید. اگر قصد ساخت یا بازسازی ملک را دارید باید برای دریافت گواهی برنامه ریزی شهری اقدام کرده و جوانب مجوز برای تهیه نقشه ساختمان و مالیات یا هزینه های پرداختی را بررسی کنید.
  2. پس از تمام بررسی ها و وجوه خرید توسط دفتردار شما برای امضای نسخه قانونی قرارداد به همراه ما به عنوان وکیل قانونی شما و همچنین فروشنده ملک به دفتر اسناد رسمی مراجعه خواهید کرد. قبل از امضا، سند ملک با صدای بلند برای شما خوانده می شود در این مرحله مابقی پرداختی ها اعم از مالیات و هزینه های جانبی ملک تسویه شده و سند شش دانگ ملک به نام شما ثبت شده و کلید ملک به شما تحویل داده می شود. اکنون شما مالک جدید ملک در فرانسه خواهید بود.

 

شش نکته مهم در قراردادها

  1. حتماً همیشه از گذرنامه، شناسنامه، فیش حقوقی و مدارک و نشانی های خود کپی تهیه کنید. در هر مرحله ممکن است مورد نیاز باشند.
  2. از نظر حقوقی این یک معامله فروش ملک است. در صورت منصرف شدن هر یک از طرفین، طرف مقابل می تواند اقدام قانونی کرده و خسارت خود را مطالبه کند. هر دو طرف قرارداد تا 10 روز اجازه انصراف از معامله بدون پرداخت خسارت را دارند که البته این نکته می بایست با رضایت طرفین به وضوح در قرارداد ذکر شود.
  3. در صورت لزوم یک بند تعلیقی به پیش قرارداد اضافه کنید، به عنوان مثال نیاز به انجام کار خاصی قبل از خرید و یا در دسترس بودن بودجه دارید. پس از این به مدت 15 روز فرصت دارید که نظر خود را تغییر دهید بدون اینکه پول خود را از دست دهید.
  4. نحوه تأمین مالی خود را اعلام کنید. برای مثال اگر برای انتقال وجه زمان نیاز دارید، و یا اگر می خواهید از وام مسکن در فرانسه استفاده کنید باید شرایط و جزئیات دریافت وام را به اطلاع فروشنده برسانید و معامله ملک تنها پس از تأمین وام مسکن قابل اطمینان انجام می شود.
  5. قبل از امضای قرارداد خرید ملک مورد نظر، بررسی کنید که جزئیات قرارداد و مشخصات ملک صحیح باشد که البته تیم حرفه ای ما مسئولیت صفر تا صد پروسه را به عهده می گیرد. از جمله مواردی که باید به آن توجه کنید مساحت و محدوده ملک مورد نظر، ساختمان های فرعی وابسته به ملک، وسایل و اتصالات موجود در ملک، نتایج گزارش های قانونی مورد نیاز (گزارش عملکرد انرژی، بررسی وجود حشرات موزی در خانه، آزبست، گواهینامه های ایمنی برق و گاز) و بندهای شرطی قرارداد یا سایر مدارک قانونی، خدمات حقوقی و سایر مدارک قانونی احتمالی املاک مانند اجاره نامه.
  6. ترجیحا یک بند خسارات برای شرایط خاص به عنوان مثال اگر فروشنده یا سایر ساکنین پس از فروش ملک را تخلیه نکنند در قرارداد ذکر شود.

 

مالیات و هزینه های جانبی

خرید ملک در فرانسه هزینه ها و مالیات های مختلفی را متحمل می شود. از آنجا که دفاتر اسناد رسمی در هنگام خرید ملک کلیه مالیات های مربوطه را محاسبه و ارائه میدهند معمولا از جزئیات مالیات ها مطلع خواهید شد.

مالیات برای املاک بالای پنج سال %3 تا 5%
مالیات املاک نوساز %0.7 بعلاوه 20% مالیات بر ارزش افزوده

 

البته در پروسه خرید ملک در فرانسه بعضی از خانه ها بصورت TTC فروخته می شوند یعنی همه مالیات ها در مبلغ نهایی ملک گنجانده شده است و خریدار هزینه جانبی دیگری ندارد.

هزینه های آژانس املاک  بین 5% تا 8%
تمبر مالیاتی       %5.8
هزینه های دفتر اسناد رسمی   بین 2% تا 5%
هزینه های ثبت وام مسکن   بین 1% تا 3%

بطور کلی برای هزینه های جانبی و مالیات انتقال سند حدود 8 الی 10 درصد از ارزش ملک در نظر بگیرید.

 

 

مالیات بر املاک در فرانسه

پس از اینکه ملکی را در فرانسه خریداری کردید چه در آن زندگی کنید یا آنرا اجاره دهید شما ملزم به پرداخت منظم مالیات سالیانه می باشید. مقدار مالیات بسته به متراژ و وضعیت خانه متفاوت است و این امر توسط استانداری هر منطقه مشخص می شود. به حالت کلی در صورتی که ارزش قابل قبول برای اجاره 4,573 یورو باشد 1.2% و برای مقادیر بالاتر از  7,622 با نرخ 1.7% محاسبه می گردد. مالیات بر ملک در 3 ماه پایانی سال مورد بررسی قرار می گیرد و مالکان می توانند مالیات را به صورت اقساط یا ماهانه پرداخت نمایند.

 

قیمت خانه در فرانسه در سال 2023

پیش بینی می شود بازار املاک فرانسه در سال 2022 پس از بحران Covid-19 با سرعت به حالت عادی بازگشته و 3.5 درصد افزایش قیمت ملک در سراسر فرانسه طی سال 2022 نیز پیش بینی شده است.

       متوسط ​​قیمت هر مترمربع در سال 2023
شهر میانگین قیمت بر اساس متر مربع
پاریس 10460 یورو
لیون 4750 یورو
بوردو 4263 یورو
نیس 3910 یورو
نانت 3520 یورو
تولون 3240 یورو
گرنوبل 3192 یورو
آنگرز 2279 یورو

قیمت اجاره خانه در فرانسه – 2023

در ابتدای سال 2023 بالاترین ​​قیمت هر متر مربع آپارتمان اجاره ای در فرانسه، شهر پاریس پایتخت فرانسه، با متوسط ​​قیمت اجاره هر متر مربع آپارتمان به مبلغ تقریباً 28.5 یورو می باشد، در حالی که در دومین شهر بزرگ فرانسه، مارسی این مبلغ حدودا 12.1 یورو گزارش شده است.

اجاره بهای ماهانه منطقه
1,217.74   یورو آپارتمان یکخوابه در مرکز شهر
873.11     یورو آپارتمان یکخوابه در خارج از شهر
2,743.27    یورو آپارتمان  3 خوابه در مرکز شهر
1,768.29   یورو آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر

افتتاح حساب بانکی در فرانسه

در واقع افتتاح حساب بانکی در فرانسه برای شخصی که قصد خرید خانه ای جهت گذراندن تعطیلات خود در آنجا دارد اجباری نیست اما افتتاح حساب بانکی نه تنها کار شما را در روند خرید ملک بلکه پس از خرید ملک نیز برای پرداخت قبوضی از قبیل برق و مالیات های محلی آسان تر و ارزان تر خواهد کرد. علاوه بر این برای انجام امور شخصی از قبیل خرید و انتقال وجه می توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید.

برای داشتن یک حساب بانکی در فرانسه اکثر بانک ها یک آدرس قانونی در فرانسه از شما می خواهند و برخی از بانک ها نیز قوانین خاص خود را دارند.

 

نحوه اخذ وام و مالیات در فرانسه

برای خرید ملک در فرانسه نه تنها افراد مقیم اروپا و فرانسه بلکه افراد غیر مقیم نیز می توانند از وام های مسکن استفاده کنند. هرچند ممکن است معیارهای ارائه وام برای افراد خارجی علی الخصوص برای ایرانیان به دلیل شرایط تحریم به نسبت خریداران مقیم فرانسه سخت تر باشد و همچنین بانک ها و تسهیلات وامی کمتری برای افراد غیر مقیم وجود داشته باشد، اما نرخ ثابت بازپرداخت وام (که در فرانسه یک قانون است) برای همه افراد یکسان خواهد بود. 2٪ از ارزش ملک که باید طی 20 سال پرداخت شود (بازپرداخت کوتاه تر منجر به کاهش نرخ وام مسکن می شود).

خریداران ملک در فرانسه به جز مالیات پرداختی مربوط به ملک مالیات دیگری پرداخت نمی کنند مگر اینکه بطور کلی به  به فرانسه مهاجرت کنند. با این وجود خریداران غیر مقیم که دارای املاک و مستغلات در فرانسه به ارزش بیش از 1.3 میلیون یورو هستند باید مالیات بر ثروت را نیز پرداخت کنند.

 

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

برای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک لازم است قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما مشورت کنید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی در ایران

** جهت دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان ما با شماره های 02186087156 – 02186087151 در ساعات اداری و با شماره 09035954307 در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل تماس حاصل فرمائید **

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته