خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس

مشاوره رایگان اخذ اقامت 

021-86087151
021-86087156

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برخی از مقالات مرتبط

خرید ملک در قبرس به عنوان یک جزیره بزرگ مدیترانه ای، دارای سواحل زیبا و طولانی، سبک زندگی آرام در زیر نور آفتاب و ویلاهای لوکس با قیمت های مناسب، برای سرمایه گذاران  بسیار وسوسه انگیز می باشد و اکثر خانواده ها تصمیم می گیرند به این قطعه از بهشت مهاجرت کرده و یا صاحب خانه دوم شوند. در این مطلب، راهنمایی کامل برای خرید ملک در قبرس و تمام مواردی که باید در مورد خرید املاک در قبرس بدانید ارائه می دهیم:

مزایای خرید ملک در قبرس

    • بازار املاک امن برای افراد خارجی
    • مالیات بر دارایی پایین برای شخص
  • ارتباطات و حمل و نقل عالی به سایر نقاط اروپا
  • امکان جابجایی آزادانه کالاها، خدمات و سرمایه در اتحادیه اروپا
  • حمایت مقامات و سیستم حقوقی اتحادیه اروپا
  • اخذ اقامت دائم قبرس برای افراد تحت تکفل، شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال
  • اخذ اقامت برای فرزندان تا 24 سال به شرط تحصیل در قبرس
  • اخذ اقامت دائم برای والدین متقاضی و والدین همسر
  • حق زندگی، کار و تحصیل در قبرس یا هر جای دیگر اتحادیه اروپا
  • امکان درخواست حق شهروندی و پاسپورت پس از 7 سال اقامت
  • امکان سفر بدون ویزا به بیش از 146 کشور با دارا بودن پاسپورت قبرس
  • شرط حضور هر 2 سال یکبار در قبرس

بررسی اجمالی بازار ملک در قبرس

  • املاک و مستغلات قبرس مدتهاست که تأثیر مثبتی بر اقتصاد این کشور دارد. به طوری که تنها در سال 2018، این بخش 38.5٪ نرخ رشد سالانه کشور و 16٪ ارزش افزوده ناخالص اقتصاد قبرس را در بر می گیرد.
  • در حال حاضر، لیماسول با 37% بیشترین سهم از بازار املاک قبرس را به خود اختصاص داده است و نیکوزیا با +10% فروش و بیشترین افزایش نسبت به سال گذشته در مکان دوم قرار دارد. افراد خارجی و غیر تبعه قبرس همچنان محرک اصلی بخش املاک و مستغلات در این کشور هستند و 47٪ کل معاملات ملک در قبرس را به خود اختصاص داده اند.

راهنمای خرید ملک در قبرس

اتباع اتحادیه اروپا می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در قبرس ملک خریداری کنند، اما افراد غیرتبعه اتحادیه اروپا فقط مجاز به خرید حدود یک هکتار زمین یا یک خانه یا آپارتمان هستند. همه سرمایه گذاران برای خرید ملک در قبرس ابتدا باید برای دریافت مجوز خرید ملک،  به شورای وزیران قبرس مراجعه کنند. مجوز و تاییدیه خرید ملک به طور معمول صادر خواهد شد. همه متقاضیان خرید ملک در قبرس باید موارد زیر را ارائه دهند:

  • جزئیات و مشخصات ملک
  • اطلاعات مالک فعلی و قرارداد املاک
  • آدرس محل سکونت و درآمد فعلی خریدار

املاک قبرس برای اجاره

اگر می خواهید در قبرس ملکی را برای اجاره خریداری کنید، ابتدا باید قرارداد رسمی فروش را تهیه کنید. پس از آن باید ظرف مدت دو ماه پس از امضای هر دو طرف،  به اداره اراضی منطقه برای ثبت زمین مراجعه کنید. همچنین خریدار باید مبلغی در حدود 10٪ از قیمت فروش ملک را بعنوان بیعانه پرداخت کند. سند مالکیت تنها پس از اجازه دولت و تأیید اعتبارات به صورت قانونی منتقل می شود.

مالیات بر ملک و تمبر مالیاتی

هنگام خرید ملک در قبرس، هزینه های انتقال، تمبر مالیاتی و عوارض قانونی برعهده شما بعنوان خریدار است. برای تامین هزینه های مربوط به ثبت و هزینه های حقوقی خرید ملک در قبرس باید حدودا 15٪ بیشتر از قیمت خرید ملک را در نظر داشته باشید.

حق تمبر مالیاتی باید پس از امضای اسناد قانونی برای ایمن کردن دارایی خود در قبرس پرداخت شود و هزینه آن به ارزش بازار املاک بستگی دارد.

توصیه های مهم برای خرید خانه

برای پیدا کردن ملک بعنوان سرمایه گذاری در قبرس، نکات زیادی را باید در نظر بگیرید.

به طور کلی، نکات زیر هنگام خرید ملک در قبرس را در نظر داشته باشید:

  • حتما از یک تیم حقوقی حرفه ای در قبرس کمک بگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که این ملک دارای اختلافات مالکیتی نیست. (بخصوص برای املاک واقع در قبرس شمالی)
  • از یک آژانس املاک یا کارشناس ملک بخواهید ملک شما را کارشناسی کند.
  • یک لیست از هرگونه خسارت وارده به ملک و همچنین از بازسازی ها یا ساخت و سازهای مورد نیاز ملک و موجودی های ملک تهیه کنید.

 

هلدینگ بین المللی اینوید در سال 2006 در قبرس به ثبت رسیده است.

افتخار ما این است که طی این سالها به صدها خانواده خدمات تخصصی سرمایه گذاری در اروپا را از صفر تا صد ارائه کرده ایم. خدمات مشاوره، اخذ ویزا، افتتاح حساب بانکی، بررسی و کارشناسی دقیق املاک و اخذ گلدن ویزای قبرس تخصص ماست.

 

هزینه های جانبی خرید ملک

خرید ملک در قبرس با مقداری هزینه و مالیات اضافی همراه است که هر شخص خریدار ملک در قبرس  باید قبل از اقدام به خرید از این هزینه ها آگاه باشد. نکته بسیار مهم این است که شخص خریدار ملک برای هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس که در زیر مطرح می کنیم قبل از اقدام به خرید برنامه ریزی کرده و آنها را در نظر داشته باشد.

1.      هزینه های حقوقی

نکته بسیار مهم برای خرید ملک در قبرس کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت برای انجام امور به صورت دقیق و قانونی است. برخی از وظایف تیم حقوقی ما شامل موارد زیر است:

  • پیگیری ثبت زمین
  • بررسی مجوز برنامه ریزی
  • بررسی پروانه های ساختمانی
  • پیش نویس توافق نامه و هزینه رزرو ملک
  • پیش نویس و مذاکره قرارداد فروش
  • ثبت قرارداد در سازمان ثبت اسناد و املاک

2.      هزینه های بازبینی ملک

گاهی ممکن است هنگام خرید ملک از یک کارشناس نقشه برداری کمک بگیرید. همانطور که در مورد هزینه های حقوقی،  نرخ تعیین شده و ثابتی وجود ندارد نرخ تعیین شده بازبینی ملک نیز با توجه به فرد و پیچیدگی های گزارش مورد نیاز، متفاوت خواهد بود. نام شخص نقشه بردار باید در اتاق علمی و فنی قبرس(ETEK) ثبت شده باشد.

3.      مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده شامل خرید همه خانه های نوساز می شود به استثنای مواردی که قبل از 1 می 2004 اجازه برنامه ریزی آنها صادر شده است.

مالیات بر ارزش افزوده حدودا 17 درصد است و در مورد خریدارانی که برای اولین بار در اتحادیه اروپا و قبرس ملک می خرند 5 درصد تخفیف وجود دارد.

4.      تمبر مالیاتی

این مبلغ پس از امضای قرارداد خرید ملک قابل پرداخت است. نرخ حق تمبر با توجه به قیمت خرید ملک محاسبه می شود:

  • کمتر از 170860 یورو = 15%
  • بیشتر از 170860 یورو = 0.2٪

5.      هزینه های نقل و انتقال

هزینه نقل و انتقال در زمان انتقال ملک به نام خریدار، پرداخت می شود. این مبلغ با توجه به ارزش بازار املاک و همانطور که توسط اداره ثبت زمین تعیین شده، محاسبه می شود. (به عبارت دیگر، قرارداد فروش شاخص تعیین کننده ارزش بازار نخواهد بود)

هزینه های نقل و انتقال به شرح زیر قابل پرداخت است:

قیمت املاک در سال 2023

هزینه نقل و انتقال

کمتر از 85000 یورو 3%
از 85000 تا 170000 یورو 5%
بیشتر از 170000 یورو 8%

نکته: هزینه های نقل و انتقالات خاص با نرخ های ویژه اعمال می شود.

6.      مالیات بر اموال غیر منقول

این هزینه بطور سالانه برای املاک متعلق به هر شخص در اول ژانویه هر سال محاسبه می شود.

 

قیمت املاک در قبرس در سال 2024

هزینه های املاک در قبرس به نوع ملک و منطقه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، یک خانه دو خوابه در پافوس حدود 160 هزار یورو ارزش دارد و یک ویلای سه خوابه با استخر از 220 هزار یورو قیمت گذاری خواهد داشت همینطور در لارناکا می توانید یک آپارتمان دو خوابه با قیمت 180هزار یورو یا یک ویلای پنج خوابه با قیمت 350 هزار یورو پیدا کنید. به طور کلی، گزینه های ارزان قیمتی برای خرید آپارتمان در قبرس وجود دارد.

در حال حاضر بسیاری از مالکان تمایل دارند که املاک خود را از اجاره کوتاه مدت به اجاره بلند مدت تغییر دهند. در نتیجه، تعداد درخواست ها افزایش یافته و به واسطه آن قیمت اجاره ملک به زودی کاهش خواهد یافت.

به عنوان مثال به پیش بینی کارشناسان ملک در مورد قیمت ملک در برخی شهرها خواهیم پرداخت.

قیمت خانه در لیماسول

طبق پیش بینی این کارشناسان در لیماسول، قیمت ها در سال 2023 عملا به سطح قیمت ملک در سال 2018 باز می گردند یعنی در محدوده 3000 تا 4500 یورو در متر مربع ثابت می شوند و این اعداد در مقایسه با قیمت مسکن در سال 2021، حداقل قیمت فروش هر متر مربع در سال 2022 از 3500 یورو به 3000 یورو کاهش می یابد و این در حالیست که حداکثر قیمت فروش هر مترمربع ملک از 4000 یورو به 4500 یورو افزایش می یابد.

قیمت خانه در نیکوزیا

نوسانات چشمگیر قیمت برای فروش خانه در نیکوزیا در سال 2022  پیش بینی می شود. به گفته کارشناسان، قیمت ها در پایتخت به سطح قیمت در سال 2014 – 2015  بازمی گردند. به عبارت دیگر، حداقل قیمت فروش در هر متر مربع به 1900 یورو (در سال 2022، میانگین قیمت 2000 یورو ثابت) و حداکثر آن به 2200 یورو در مترمربع کاهش می یابد.

قیمت خانه در پافوس

در پافوس، میانگین قیمت فروش خانه های جداگانه در هر مترمربع حدود 2500 یورو تعیین می شود، در حالی که این قیمت در سال 2020 از 2800 یورو است و در مقابل حداقل قیمت فروش هر مترمربع در سال 2022 از 2800 یورو به 2500 یورو کاهش می یابد، در حالی که حداکثر قیمت فروش هر مترمربع از 3000 یورو به 3600 یورو افزایش خواهد یافت. شایان ذکر است که بالاترین قیمت فروش هر مترمربع در پافوس در سال 2017 – 2019، 4200 یورو برای هر مترمربع ثبت شده است.

قیمت خانه در لارناکا

در لارناکا نوسانات قابل توجهی پیش بینی نشده است. میانگین حداکثر قیمت فروش در هر مترمربع 2700 یورو همان قیمت سال 2021 باقی خواهد ماند و حداقل قیمت متوسط ​​در هر مترمربع از 2200 یورو به 2000 یورو کاهش می یابد. شایان ذکر است که بالاترین قیمت فروش هر متر مربع در لارناکا در سال 2018-2019، 4000 یورو برای هر مترمربع ثبت شده است.

قیمت خانه در فاماگوستا

در فاماگوستا در سال 2022، قیمت ها هم سطح با لارناکا خواهد بود. دامنه قیمت از 2000 یورو تا 2700 یورو برای هر مترمربع در مقایسه با 2300 یورو و 2800 یورو برای هر مترمربع در سال 2021 است. لازم به ذکر است که بالاترین قیمت فروش هر مترمربع در فاماگوستا در سال 2017 – 2019، 4100 یورو برای هر مترمربع ثبت شده است.

 

میانگین قیمت اجاره در شهرهای قبرس

قیمت اجاره املاک قبرس در سال 2022  به شرح زیر می باشد:

  • لیماسول: به طور متوسط، اجاره از 16 یورو تا 35 یورو در هر مترمربع در مقایسه با 20 یورو تا 40 یورو در سال 2023.
  • نیکوزیا: به طور متوسط، اجاره از 7 یورو تا 11 یورو در هر مترمربع در مقایسه با  8یورو تا 10 یورو در سال 2023.
  • لارناکا: به طور متوسط​، اجاره از 6 یورو تا 10 یورو در مترمربع در مقایسه با 8 یورو تا 10 یورو در سال 2023.
  • فاماگوستا: به طور متوسط، ​​اجاره از 8 یورو تا 14 یورو در مترمربع در مقایسه با 10 یورو تا 12 یورو در سال 2023.
  • پافوس: به طور متوسط، اجاره از 8 یورو تا 14 یورو در مترمربع در مقایسه با 10 یورو تا 12 یورو در سال 2023.

با این حال، پس از لغو برنامه سرمایه گذاری و شهروندی قبرس و همه گیری COVID-19، که مستقیماً بر عرضه و تقاضا تأثیر می گذارد، ممکن است بازار املاک قبرس به طرز چشمگیری تغییر کند.

 

شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

اقامت دائم قبرس را می توان با خرید یک ملک کاملا نوساز و با حداقل ارزش 300000 یورو بدست آورد. این یکی از سریع ترین و ساده ترین برنامه های گلدن ویزا برای سرمایه گذاران در اروپا است، روشی که شما و خانواده نزدیک تان می توانید با سرمایه گذاری در املاک  قبرس و تنها در مدت زمان کوتاهی اقامت قبرس را اخذ نمائید.

  • باید ملکی را که حداقل 300000 یورو ارزش دارد خریداری کنید.
  • باید مبلغ 30000 یورو در  حساب بانکی خودتان در قبرس به مدت 3 سال سپرده کنید.
  • باید اثبات نمائید درآمد سالانه حداقل 30000 یورو برای خود و 5000 یورو دیگر برای هر یک از افراد تحت تکفل شامل همسر و فرزندان دارید.
  • اگر قصد اخذ اقامت برای پدر و مادر خود یا والدین همسرتان دارید می بایست باید 8000 یورو درآمد اضافه برای هریک از این افراد اثبات نمائید.
  • باید گواهی عدم سو پیشینه داشته باشید.

 

پروسه خرید ملک و اخذ اقامت قبرس

برای درخواست اقامت دائم قبرس از طریق برنامه گلدن ویزا، ابتدا باید با اخذ ویزا وارد کشور قبرس شوید سپس درخواست خود را به مقامات مهاجرت قبرس ارائه دهید.

یک طرح کلی از روش درخواست به شرح زیر است:

  1. اخذ ویزا و ورود به کشور قبرس
  2. بازدید از املاک قبرس و انتخاب ملک
  3. مذاکره بر سر قیمت با مالک و پرداخت ودیعه
  4. اقدامات کارشناسی ملک و بررسی های حقوقی توسط وکیل
  5. افتتاح حساب بانکی در قبرس، انتقال مبلغ سرمایه گذاری و مبلغ سپرده گذاری
  6. انجام امور مربوط به نقل و انتقالات و امضای سند نهایی بین خریدار و فروشنده
  7. دریافت سند نهایی ملک
  8. ارائه درخواست اقامت دائم به اداره ثبت احوال و مهاجرت (CRMD).
  9. ارسال درخواست اقامت به وزارت کشور قبرس و دریافت تائیدیه
  10. مراجعه متقاضی و خانواده به اداره ثبت احوال و اداره مهاجرت جهت احراز اطلاعات بیومتریک
  11. انتظار تا دریافت کارت اقامت قبرس

مدارک مورد نیاز برای اخذ گلدن ویزای قبرس

اسناد و مدارک مورد نیاز هنگام درخواست گلدن ویزای قبرس به نوع سرمایه گذاری شما و سایر عوامل خاص مانند تابعیت شما بستگی دارد.

به طور کلی، شما باید موارد زیر را داشته باشید:

  • پاسپورت شخص و اعضای خانواده
  • گواهی موجودی حساب بانکی جهت اثبات سرمایه گذاری
  • گردش حساب شش ماهه
  • گواهی سپرده به ارزش یورویی به نام متقاضی در بانک قبرس
  • رزومه کاری و تحصیلی
  • شناسنامه و سند ازدواج
  • گواهی عدم سو پیشینه افراد
  • گواهی تحصیلی برای فرزندان
  • عکس پرسنلی

تمام مدارکی که ارائه می دهید باید به زبان انگلیسی یا یونانی و با تاییدیه قانونی باشند. اسناد شما باید توسط وزارت امور خارجه قبرس و همچنین سفارت قبرس در کشور شما تایید شود.

شرایط اخذ پاسپورت قبرس از طریق خرید ملک

قبرس  برنامه ارائه مجوز اقامت دائم  را فقط از طریق سرمایه گذاری ارائه می نماید، به طوریکه می توانید اقامت دائم کشور قبرس را طی حدود هشت ماه بدست آورید. قبلا برای واجد شرایط شدن در برنامه شهروندی و پاسپورت قبرس، سرمایه گذاری 2 میلیون یورویی در املاک قبرس مورد نیاز بود که این برنامه در حال حاضر اجرایی نیست.

اخذ تابعیت قبرس از طریق سرمایه گذاری در املاک  و زندگی در قبرس فرصتی عالی برای شما و فرزندانتان است زیرا پس از چند سال سکونت در این کشور زیبا میتوانید درخواست شهروندی نمائید. پاسپورت قبرس به شما حق زندگی، کار و تحصیل را در هر کجای قبرس و اتحادیه اروپا خواهد داد

نکته مهم این است که بیشتر املاک قبرس برای فروش با قیمت های رقابتی در بازار ارائه می شوند و انتظار می رود بازگشت سرمایه بسیار خوب و درآمد بالایی از اجاره ملک داشته باشند. سرمایه گذارانی که می خواهند با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تابعیت قبرس را دریافت کنند، می توانند چندین ملک را بطور همزمان خریداری کرده تا ارزش سرمایه گذاری ملک مورد نیاز برای اخذ تابعیت را تامین کنند.

سوالات متداول

  1. آیا قیمت خانه در قبرس کاهش می یابد؟

بر اساس برآورد مقدماتی سرویس آماری، شاخص قیمت خانه های قبرس در سه ماهه دوم سال گذشته 2.9 درصد کاهش یافته است، که بیشترین افت سالانه از سه ماهه اول سال 2014 را نشان می دهد. این عدد در سه ماهه دوم سال 2020 ، 109.48 واحد بود که در مقایسه با 112.73 واحد در مدت زمان مشابه سال 2019 کاهش داشته است.

  1. آیا املاک قبرس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است؟

به طور کلی، اگر می خواهید در قبرس زندگی کنید  و یا به دنبال گرفتن پاسپورت اروپایی در کمترین زمان هستید(6 ماه)، قبرس مکانی ایده ال برای خرید ملک است و گزینه سرمایه گذاری 2 میلیون یورویی پیشنهاد می شود.

  1. آیا قیمت خانه در قبرس در سال 2022 کاهش می یابد؟

انتظار داریم که افزایش قیمت بازار مسکن از تابستان و پاییز تا سال 2022 ادامه داشته باشد. افزایش ارزش خانه تا ماه ژانویه به 9٪ یا حتی 10٪ نیز نزدیک می شود.

  1. هزینه های خرید خانه در قبرس چقدر است؟

سایر هزینه های خرید ملک در قبرس شامل هزینه های حقوقی مستقل 4165 یورو (1 درصد قیمت خرید به اضافه مالیات بر ارزش افزوده)، حق تمبر مالیاتی 620 یورو و ثبت زمین و سایر پرداخت های 120 یورویی است.  هزینه کل خرید ملک قدیمی در قبرس 350000 یورو که در حدود 365505 یورو هزینه خواهد شد.

  1. مالیات بر ارزش افزوده ملک در قبرس چقدر است؟

هنگام خرید ملک جدید در قبرس، نرخ مالیات بر ارزش افزوده استاندارد  19٪ خواهد بود.

  1. آیا مالیات شورا یا محلی در قبرس وجود دارد؟

این مبلغ معمولا بطور سالانه و به صورت یکجا پرداخت می شود و به محل، مساحت و سن ملک بستگی دارد.

  1. آیا قبرس مالیات بر درآمد ندارد؟

شما به عنوان یک شخص ساکن قبرس، مشمول مالیات از درآمد جهانی خود هستید. درآمد خاص، مانند سود بانکی، سود سهام و درآمد اجاره ای مشمول مالیات بر درآمد هستند و تنها درآمد اولیه 19500 یورویی شما بدون مالیات است.

  1. آیا قبرس بهشت ​​مالیاتی است؟

قبرس به طور رسمی پناهگاه مالیاتی در نظر گرفته نمی شود، زیرا در سال 2019 آنها نرخ مالیات شرکت های خود را به 12.5٪ افزایش دادند و OECD به آنها وضعیت مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی را داد. با این حال، قبرس همچنان مزایای زیادی برای سرمایه گذاران و شرکت هایی که می خواهند در اتحادیه اروپا کار کنند ارائه می دهد.

  1. آیا املاک و مستغلات در قبرس ارزان هستند؟

املاک و مستغلات در قبرس در مقایسه با سایر کشورها نسبتا ارزان است. به عنوان مثال، یک ملک ویلایی سه خوابه در قبرس می تواند حدود 350000 یورو قیمت گذاری شود.

  1. چرا باید از یک وکیل مهاجرت در قبرس بگیرم؟

شما هنگام خرید ملک در خارج از کشور،  متحمل هزینه های مختلفی مانند ثبت، عوارض، تمبر و… می شوید. اگرچه خرید ملک در اروپا تجربه ای ارزشمند است، اما نیاز به کاغذ بازی های پیچیده و اطلاع از الزامات دولت در خصوص املاک و مستغلات آن کشور دارد. به همین دلیل توصیه می شود برای کمک در پروسه خرید ملک در قبرس حتما از یک تیم حقوی مجرب و با سابقه کمک بگیرید.

  1. آیا خرید ملک در قبرس شمالی با هدف اجاره دادن کار درستی است؟

به دلایل مختلف خرید ملک در قبرس شمالی برای اجاره توصیه نمی شود. اولا، قبرس شمالی از طرف ملل متحد به عنوان یک کشور شناخته نشده است. اختلافات طولانی مدت بین ترک ها و یونانی ها باعث شده بسیاری از مردمی که طی درگیری های دهه 1970 مجبور به فرار از قبرس شمالی شده بودند هنوز ادعای حق مالکیت دارند، بنابراین احتمال درگیری در مورد یک ملک خاص که در قبرس شمالی خریداری می کنید بسیار زیاد است. در مبحث خرید ملک و سرمایه گذاری در اروپا با رویکرد اجاره دادن ملک و کسب درآمد ارزی معمولا گزینه خرید ملک در یونان توصیه می شود.

  1. بهترین مناطق شهری قبرس برای خرید ملک کدامند؟

برای زندگی شهری در قبرس مناطق زیر توصیه می شود: پافوس، لارناکا، لیماسول، آییا ناپا و نیکوزیا.

  1. چگونه می توانم با خرید ملک اجازه اقامت قبرس را بگیرم؟

برای دریافت اجازه اقامت قبرس از طریق خرید ملک باید حداقل 300000 یورو در املاک قبرس سرمایه گذاری انجام دهید.

  1. آیا خرید ملک در قبرس ارزشمند است؟

اگر به دنبال دریافت سریع اقامت در این جزیره زیبا هستید خرید ملک در قبرس کاملا ارزش دارد. با سرمایه گذاری 300000 یورویی، شما و خانواده تان نه تنها یک خانه دوم زیبا خواهید گرفت، بلکه مجوزهای اقامت نیز برای شما فراهم می شود که بتوانید به طور قانونی در قبرس زندگی، کار و تحصیل کنید.

  1. آیا برای تمدید گلدن ویزای قبرس مجبور به زندگی در قبرس هستید؟

خیر، برای تمدید گلدن ویزا نیازی به زندگی تمام وقت در قبرس ندارید.

قدیمی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی در ایران

** جهت دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان ما با شماره های 02186087156 – 02186087151 در ساعات اداری و با شماره 09035954307 در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل تماس حاصل فرمائید **

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته